2009. március 13., péntek

Az eso csak esett..

..meg esett, meg esett. Annyira hideg volt, hogy jajj. Gondolom, hogy most minannyian azt mondogatjatok, hogy otthon is milyen hideg volt egesz telen. De kerdem en, hanyan laktatok egy kocsiban? Na, ugye.

Szoval szerdan (11-en) szakado esore es didergo-fagyos reggelre ebredtunk. Kiugrottam pisilni egy nagy fenyofa moge, majd visszabujtam Gabor melle az agyba. Es mi volt az elso mondata? “Akarsz meg aludni, vagy kezdjunk unnepelni? Boldog szulinapot!”  Nagyon buszke volt magara, hogy eszebe jutott, es persze en is ra. A nagy unneples kereteben az autot is beinditottuk egy negyed orara, hogy ne fagyjunk meg reggeli kozben. Kicsit kesobb bementunk Queenstownba, de megint nem maradtunk sokaig, mert a szakado eso miatt nem volt mit csinalni. Inkabb elindultunk Glenorchy fele, ami arrol hires-nevezetes, hogy itt forgattak a Gyuruk Ura valahanyadik reszet. Asszem valami Isengard, vagy mi a hely neve a filmben. (Ha valaha elvalunk Gaborral, akkor az a Gyuruk ura miatt lesz. Felevenete egyszer osszveszunk azon, hogy engem nem erdekel, pedig mar lattam az elso reszt, meg a masodiknak a harmadat, es megsem tudom ertekelni. Gabor szerint viszont hihetetlenul jo film ,es sat,sat,sat. A vita odaig szokott fajulni, hogy en majdnem bogok, Gabor pedig elveszti a turelmet!!!!) Ugy dontottunk, hogy itt az ideje egy rendes forro zuhanynak, mert ha nem akkor egyszeruen megfagyunk. Igy egy kempingben szalltunk meg, ahol mindannyian kb 35 percig alltunk a viz alatt. Gabor finom vacsit fozott, volt tortam is, meg enekles is Miroektol. Szoval nagyon jo kis szulinap volt.

Ma reggel pedig napsutesre es joval jobb idore ebredtunk. Volt kb 15 fok, szoval nem kellett fagyoskodni azonnal, ha kikeltunk az agybol. Voltunk a kozelben egy nagyobb setan, aztan letaboroztunk a holnapi 9 oras tura kezdopontjanal. Az a tervem, hogy most felkeszulok mentalisan is ( a szendvicsek mar megvannak), es ezuttal nem fogok kiborulni. (Eddig minden alkalommal a pokolba kivantam magunkat, amiert elindultunk.. Most maskepp lesz. Optimista vagyok.)

Ui.: Koszi a szulinapi kepeslapokat, meg miegymast!

1 megjegyzés:

Maca írta...

Ágota drágám!
Szeretettel gondolunk rátok és neked pedig kicsit megkésve boldog szülinapot kívánunk.A késés csak azért van,mert három napja nem használtam a gépet.Most azonban együttérzek a didergő,vacogó énetekkel,mert már én is nagyon unom a hideget.puszi:Maca