2008. december 19., péntek

Soha ne duhits fel egy thai masszor kislanyt!

Az ember a kisujjat nyujtja, es az egesz karja kell. Vagy hogy mondjak ezt. Mar tobb ember jelezte a felhaborodasat, hogy nincs blog minden nap. Termeszetesen nagyon szegyellem magam, de ez van..

Tehat, megerkeztunk Chiang Maiba kb 3 napja, vagy 4. A hostelbe egy taxi hozott el minket, apro penzert es kb 10 perc alatt. A hely sokkal inkabb egy hotel, mint egy hostel. Tiszta, rendezett, szep szobak, kedves emberek.. Az elso nap csak korbeneztunk a varosban, ami tunderi. Ez a legjobb szo. Tele van buddhista templomokkal, de szo szerint minden sarkon van egy. Ezekbe be lehet menni, nezelodni, adakozni. Nehany helyen szerzetesek is vannak, akikkel lehet beszelgetni. Mi is odaultunk egyhez, es meselt kicsit az eleterol, meg a templomrol, ahol o lakik. Mert ez ugy van, hogy 16 evesen lehet buddhista kozepiskolaba menni tanulni, ahol fele aranyban a szokasos dolgokat tanulod, a masik feleben pedig a buddhizmusrol tanulsz. Aztan maradhatsz, vagy elmehetsz rendes foiskolara is.

Szoval, az elso napunk csak lezengessel telt, illetve elterveztuk a kovetkezo napok programjat. Gabor beiratkozott egy thai fozotanfolyamra. Masnap reggel 9 korul jottek erte, es delutan 3 korul ert haza. 3 het utan ez volt az elso par ora, amit kulon toltottunk. En nagyon elveztem, hogy egyedul lehetek, koboroltam a varosban, temlomokban jartam, emberekkel beszelgettem, kepeslapokat irtam, es elmentem egy thai masszazsra. Nagyon durva volt. Az a kiscsaj siman barkit kinyir 2 perc alatt, pedig nem volt tobb 45 kg-nal. Eloszor is megmostak a labam, majd kaptam egy bo vaszonnadragot es inget. Atoltoztem, es johet a masszazs. Minden szobeszed igaz. Ramallt a szajszi, teljes testsulyaval, setalt a hatamon, mikozben a labamba kapaszkodott, nehogy leessen. Recsegtem, ropogtam, voltak pillanatok, amikor azt hittem, hogy eltorik az a valamim, amit eppen kitekert. Osszehajtogatott egesz kicsire, majd ramult. Dobbenet volt, de tuleltem, es utana frissnek es fittnek ereztem magam.

A tanfolyamon tok jofej emberek voltak Gabor csoportjaban, es megbeszeltek, hogy este elmegyunk meginni valamit valahova. Fergeteges este volt, a kepeket azt hiszem mar lathattatok. 11 korul meg egy elefant is betevedt a kocsmaba.. Mi nem maradtunk sokaig, olyan ejfel fele hazajottunk, mert masnap indultunk a dzsungel turankra.

Ugyanugy 9 korul erkezett meg ertunk a furgon. Mar ketten ultek benne, amerikai csajok. Elizabeth, 42 eves, apolono, aki szinte mar mindenhol elt es jart a vilagon, es Ellis, 31, aki fel fulere suket, eddig ugyved volt, de megunta, es most iro-fenykepesz. Ennyien voltunk osszesen, ami meglepo volt, mert altalaban 8-10 ember gyulik ossze egy ilyen turara. Jah, es a turavezeto, Sumit. Elso utunk egy piacra vezetett, ahol Sumit megvette az esti vacsihoz a hozzavalokat, majd egy etteremnek nevezett vityillohoz mentunk, ahol ebeddel vartak minket. Nooddle volt, zoldsegekkel es mogyoroval. Egesz jo volt, de semmi extra. Szoval, eddig minden szep es jo volt, de ekkor kezdodott a gyaloglas. 3-3.5 fel orat meneteltunk a dzsungelben. Folfele, lefele, aztan csuszott, tul keskeny volt, tul meredek, elestem (nem egyszer.. sokszor, nagyon sokszor), szunyogok mindenfele.. Gyotrelmes volt, de tuleltem. Gabor elvezte, neki meg se kottyant az egesz. Jah, es persze a tobbieknek sem. En voltam a leggyengebb lancszem, mindig miattam kellett megallni. De nem reklamaltak, vagy legalabbis nem nekem. Semmifele allattal nem talalkoztunk, aminek orultunk, mert max kigyokkal futhattunk volna ossze, amit szivesen hagytunk ki mindannyian. A taj gyonyoru volt, abszolut megerte a szenvedest. Hosszu, hosszu gyaloglas utan megerkeztunk a szallasunkra, ami egy bambusz haziko volt egy kis falu szelen. Sumit nekiallt a vacsinak, mi kidoltunk, megprobaltuk kicsit rendbehozni magunkat. Nem volt konnyu, mert jeghideg viz folyt egy csapbol. Ez volt a furdo. Mi csurom vizesek voltunk a hegymaszastol, megint, szo szerint mindenunk vizes volt. De nem vittuk tulzasba az igenyeskedest, egyszeruen polot valtottunk, es ugy tettunk, mintha nem ereznenk egymas kellemes illatat. Amig a kaja keszult, mi beszelgettunk. Ellis-szel nem volt olyan konnyu beszelgetni, mert sokszor nem ertett meg minket. Az, hogy nekunk az angol nem az anyanyelvunk, azt jelentette, hogy nem ugy artikulalunk, ahogy o azt megszokta, igy sokszor Elizabeth segitett forditani. Egyebkent nagyon erdekes emberek, kedvesek, nyitottak. Kifejezetten kivancsiak voltak arra, hogyan elunk Magyarorszagon, a politikara, mit eszunk, mit iszunk, hanyan mennek foiskolara, mekkorak a csaladok, milyen a tel, satobbi. Szinte minden temat erintettunk. Kesz lett a vacsi, rizs, zoldsegekkel, csirkehussal. Isteni volt!! En, hangsulyozom, hogy en ketszer szedtem magamnak. Miutan vegeztunk az evessel, jott Sumit, aki akkorra mar elegge becsiccsentett, hogy van nehany jateka szamunkra. Reszegen meg vicesebb volt ez a fiu, mint elotte. Nagyon sokat nevettunk vele. Elmeselte, hogy o is volt Monk (buddhista szerzetes) 3 evig, aztan katona volt fel evig, aztan egyetemre ment turizmust tanulni. A templomot azert kellett otthagynia, mert turizmust csak rendes, allami egyetemen tanulhatott, es nem azert, mert, ha monk vagy akkor "no beer, no women".. :) A vallan volt egy nagy pukli. Kiderult, hogy az elozo heti csoporttal whiskeyt ittak, es az olasz sracok adtak neki egy kek tablettat, amit o persze bevett. Amikor megkerdeztuk, hogy mire volt az a tabletta, azt mondta, hogy "for fun".. Mindezek utan persze, muszaj volt kettojuknek feluni a motorra, es kicsit szaguldozni. Termeszetesen sikerult lezuzniuk egy szakadekba, ahol osszetortek magukat. A valla ekkor deformalodott el. Orvosnal nem volt, majd meggyogyul magatol.. No comment. Az ejszaka kifejezetten hideg volt, de mi vittunk halozsakot, igy nem faztunk.

Reggel 8 korul keltunk, es a tobbit majd folytatom, mert most szeretnek reggelizni, de annyit elarulhatok, hogy lesz meg benne elefanton lovaglas, egy kis rafting, es bamboo rafting..

Nincsenek megjegyzések: