2009. január 3., szombat

Az utolso napunk kifejezetten jol telt Coffs Harbourban. Reggel 9-kor keltunk, kibereltuk a bicikliket es a lanyokkal (Jaqeline es Jeannine) elindultunk a Botanikus Kertbe. 10 perc alatt oda is ertunk, ott csaszkaltunk egy sort, aztan visszapattantunk a cangakra es korbe-korbe karikaztunk meg egy ideig az erdoben. Elmeletileg a tengerpartra igyekeztunk, de nem talaltunk oda egybol. Megerte bolyongani kicsit, mert szep volt a hely. Olyan 2 korul ertunk vissza a szallasra, ahol kajaltunk, aztan Gabor ledolt kicsit. En ugy dontottem, bemegyek meg a varosba, mert lattam egy konyvesboltot, ahol el akartam cserelni a mar elolvasott konyveinket ujabb hasznaltakra. De majdnem nem eltem tul. Mar megint. Volt egy csomo emelkedo, amiken nagyon-nagyon nehez volt tuljutni. Voltak pillanatok, amikor egyhelyben alltam, pedig tekertem a pedalt. Az utkeresztezodesben az autosok alig birtak kivarni, hogy athaladjak elottuk. Mar majdnem piknikezni keztdek, volt, aki kiszallt az autobol es kiabalva probalt lelkesiteni.. (Na, jo, ez lehet, hogy egy kicsit el van tulozva.) Miutan visszaertem (nem sikerult elcserelni a konyveket), szo szerint elet-halal kozott voltam. Gabor szerint csak vicceltem, es nagyon jol mulatott rajtam. Zuhanyoztam egyet, aztan kimentem a medencehez egy fenykepezogeppel kezemben, mert Gabor buvarkodni tanult. Csak egy negyedora volt az egesz, epp hogy belekostolt a dologba. Este 7-kor kezdodott a sutogetes a kertben, volt hus, meg salata, meg teszta, meg krumpli. Nagyon finom volt. Vacsora utan kartyaztunk a lanyokkal, aztan egyre tobbet csatlakoztak. Vicces este volt.

Az uj lakotarsakat elfelejtettem bemutatni. 4 izraeli srac, akik most szereltek le 3 ev katonasag utan. Mind a negynek nagyon gondor felhosszu haja volt, es jofejek voltak. Este erkeztek es ugy dontottek, hogy meg reggel meglatjak, hogy maradnak-e meg egy ejszakat vagy sem. Reggel 9 utan csongott az ebresztojuk. Egyikojuk lenyomta, morgott valamit a tobbieknek. A tobbiek visszamorogtak valamit, de senki nem mozdult. Eldolt, nem kelnek fel.. :)

Gabor anyukajanak es noverenek uzenem, hogy ha lehet, ne kritizaljak tovabb Gabor szakallat, mert eloszor is nagyon jol all neki, masodszor ezen merjuk, hogy miota vagyunk uton, harmadszor pedig szerintem nekik igazan nem szamit, hogy itt, a vilag masik vegen hogy nez ki. Mar odaig jutott a sok kritika miatt, hogy elgondolkozott azon, hogy levagja!!! :)

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Nagyon jól néztek ki! Ragyogóan lebarnultatok. Gábor! Jól áll a szakáll! Talán azért kellene majd időben levágni, mert fehér lehet az arcbőröd színe a szakáll alatt.
Az lenne igazán vicces, ha csak itthon nyírnád le.
Millió puszi anya

Unknown írta...

A képeslapot megkaptuk, köszönjük. A szakállra tett kritikát nem sértésnek szántuk, de őszinte volt. Kerestem a kisfiamat alatta!, na jó ez talán egy kicsit tulzás.
Sok puszit küldünk nektek. Anyu, Apu, Kinga.