2009. január 1., csütörtök

BUEK

Na, eljott 2009 is. Hurra-hurra!

A buszut valoban baromi kenyelmetlen volt, nem sokat tudtunk aludni. Reggel 6-ra ertunk Coffs Harbourba, es kb 40 percet kellett gyalogolnunk a szallasig. Akkor ugy tunt, hogy nem fogjuk tulelni, annyira faradtak voltunk. De vegulis sikerult. A szobank meg nem volt szabad olyan koran reggel, igy a nagy kozos helysegben aludtunk el a kanapen. Majd kesobb folytattuk a szobaban. Del korul felkeltunk ujra, es lementunk a partra. A viz persze isteni, a hullamok oriasiak, igy a szello mar csak egy kis raadas. Egy oracskat tudtunk lubickolni, mert par perc alatt akkora vihar kerekedett, hogy borig azva ertunk vissza a hostelbe. Este rendeltunk pizzat, mert keddenkent tok olcson lehet rendelni egy kozeli helyrol. Igazabol az egesz hostel pizzat evett, aztan a fiuk pokerezni kezdtek. En filmet neztem a lanyokkal. 11 korul megprobaltam lefekudni aludni, de amikor bementem a szobaba, ott talaltam 2 szobatarsunkat az agyban. Nagyon vicces volt. Beleptem a szobaba, felkapcsoltam a villanyt es annyit lattam, hogy egy fiu fekszik egy lanyon mozdulatlanul. Nem szoltak egy szot sem. Mondtam, hogy bocs, aztan kijottem.. Kb fel ora mulva mar sikerult bejutni, es elajulni a faradtsagtol.

Masnap ujra kimentunk a partra, es egesz nap nagyon jo ido volt. Gabor berelt egy szorfdeszkat es azon gyakorolt, en pedig egy boogie boardon benaztam. Nem voltam tul tehetseges, mert kiderult, hogy nagyon nehez elkapni a hullamokat pont idoben. Elegge el is faradtunk. Visszafele vettunk egy kis piat az estere, lepihentunk. 8 korul iszogatni keztdunk a tobbiekkel es 9 utan indultunk el a szilveszteri buliba. Egy hotelben volt party, ket DJ-vel. Nem volt rossz, de igazabol semmi extra. Azert jol ereztuk magunkat.

A szobatarsaink szlovenek, 2 par, es nagyon nem kedvesek. Nem beszelgetnek velunk, a 2 lany meg a szemkontaktust is keruli. Eleg furak. Szerencsere ma reggel kikoltoztek, igy atmenetileg kettesben vagyunk Gaborral. Ugy altalaban is mondhato, hogy furcsak az emberek ebben a hostelben. Klikkesedes van. Nem beszelgetnek egymassal, nincs nagy hahotazas, csak ha eleve egyutt jotettek ide. Tegnap este azert sikerult osszespanolni nehany emberrel.. Holnap egyutt megyunk majd kirandulni biciklivel.

Az ocean is sokkal szebb, mint eddig barhol. A viz mindig nagyon hideg, amikor elsore bemegyunk, de aztan pikk-pakk hozzaszokunk. Tovabba nincsenek meduzak, szintiszta a viz es hullamok mindig vannak!! Oriasiak. Amikor Gabor kicsit beljebb "szorfozott", siman eltunt 2 hullam kozott, egyszeruen nem lehetett latni, hogy hol van. Ijeszto volt nehanyszor. Jaj, hat es a szorfos fiuk! Ismeritek azt a fajtat, aki eleg magas, bronzos bor, napszitta haj (lehetoleg felhosszu es hullamos) es szorfdeszkat cipel magaval? Na, abbol akad itt boven.. Szepek, nagyon szepek.

Most elmeletileg kajakkal fogunk felevezni a folyon, hogy eljussunk egy nem tul tavoli kertbe, ahol mindenfele erdekes dolog van. Meglatjuk..
Kuldtem mar egy jopar kepeslapot. Megkapta mar barki is?

2 megjegyzés:

instantzizi írta...

Sziasztok!!!
Mi megkaptuk a képeslapot és köszönjük.BUÉK!!!Azonnal írom a végtelen hosszúra tervezett emeilt.puszi:Maca

Ayurveda Masszazs írta...

Sziasztok.

Gyuri és én ma korcsoláyzni voltunk Péterékkel.
Blanka folyton gáborozta Gyurit, Kristóf engem Ágotázott, LIlla szerint pedig világkörüli turnén vagytok.
:)))